Fyndat på Rean!!

O, vad jag är glad, jag har fyndat mina favoritdoftljus på rean hos Best of brands i Sickla, passar perfekt i kväll då vi ska ha främmande, det är så kul när man har städat och gjort fint och sedan tända sina nya ljus och känna sin favoritdoft sprida sig, detta gör mig så glad!!
 
Passa på att fynda nu när alla reor snart ligger på 70 %, är det tomt i din plånbok , så håll ut, rean kommer att vara kvar även den 25;e. Jag har kommit på att jag skall börja spara till nästa rea som blir i sommar, tänk om vi lägger undan lite pengar varje månad, så blir det extra kul att i sommar kunna handla kanske det man vill på rean, utan att det kommer att gräva så stora hål i din plånbok.




En liten present som är kul att ha med sig bort till de som kanske har allt, eller precis har fått en liten bebis, är denna jätteroliga pekbok.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0