Nu har jag testat torrschampo !!

Du vill ha: Fräscht och väldoftande hår utan att tvätta det. Du behöver: Ett torrschampo som tar bort orenheter och fett och gör att håret doftar nytvättat.

Det funkar kanonbra, jag var väldigt skeptisk innan, men nu kan jag inte vara utan det. Jag har använt en produkt från Kevin Murphy.http://www.lyxx.se/har/fresh-hair

Torrschampo "for very busy people" - Sprayas lite i hårbotten och i längderna, krama in sprayen med en handduk eller borsta genom ditt hår för bästa resultat. Fresh Hair neutraliserar en fet hårbotten och tar bort oönskade dofter. Ger ditt hår volym och textur.
 Denna produkt fick pris för bästa torrschampo 2011 i Amelia.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0