4good.

Just hemkommen från ett träningspass, så nu känner man sig stark att möta en ny arbetsvecka.
Efter passet blev jag rekomenderad att gå in på denna hemsida,http://www.4good.se

Jag har nu varit inne och läst igenom denna och föll direkt, så nu har jag anmält mig, gör det du med, så kanske vi ses på någon spännade föreläsning.

4good är ett nätverk som vill sprida solsken och inspirera alla tjejer mitt i livet (ja, du finns där bland alla deadlines, hämtningar, lämningar, tvättider, yogasessioner, tonårsbekymmer, vabbar och biobesök) till att leva ett rikare liv. Ett liv där du utvecklas personligen, kroppsligen och själsligen.

Ja, jag vill anmäla mig!

En 4goodfriend tar del av;

  • 4goodkvällar – våra 14 helkvällar per år i Stockholm, Göteborg och Malmö med inspiratörer, coacher & spännande personligheter. Det blir alltid mingel med vin & choklad, utlottningar och stuffade goodiebags. Som medlem i vårt nätverk får du erbjudande om att gå billigare. Info kommer till dig i vårt nyhetsbrev!
  • 4good Mornings - en god frukost från Blueberry och en intressant föreläsning om olika ämnen som vi vill veta mer om.
  • 4goodlivingbloggen – från oss till dig - vi delar med oss av det vi gillar och som inspirerar oss.
  • 4good Travel - let´s go, vi åkte 140 tjejer på Solskensresan till Mallis 2010 lika många våren 2011! 
  • 4good TV - vår egen TV-kanal där du träffar oss, våra inspiratörer & 4good friends!
  • 4good News - vårt nyhetsbrev med inbjudningar, pepp och inspiration
  • Vår Facebookgrupp 4good där du möter andra 4good friends och kan göra inlägg och tipsa!
  • 4good People - som medlem i 4goods nätverk blir du också erbjuden att vara med i vår medlemspanel där du tycker till om 4good, våra partners och blir först med att testa olika produkter.
  • 4good World - våra nya föreläsningskvällar med nya perspektiv från hela världen
Join us! Det kostar ingenting och vår ambition är det ge dig en massa tillbaka… Idag är vi över 14.000 likasinnade i nätverket! 

Tipsa gärna en kompis som du tror skulle bli glad av det vi gör.

Varmt välkommen till oss hälsar vi på 4good!

Nu önskar jag er alla en trevlig söndagskväll!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0