Vilken Glamourdag! Nästa gång kan det vara din tur!!

Hej!

Idag har jag varit på International Beauty School of Sweden, som jag har skrivit om i tidigare , det var den stora examensdagen för alla som gått deras utbildning. Man kunde anmäla sig att vara kund för dem en heldag från 8.30 -16.00, denna dag kostade 450 kr och nu skall ni få höra vad vi fick för dessa pengar.

Vi började med en ansiktsbehandling, antingen med märket Exuviance eller Kerstin Florin, denna behandling varade i 2 timmar, sedan lunch, och därefter följde vaxning av halva ben, manikyr och sist men inte minst pedikyr!

Så håll koll på min blogg så skall jag ge er tips på detta när det sker nästa gång. Börja redan nu att lägga undan pengar, gör en liten skönhetslåda där du kan spara till sådana här roliga saker!






http://www.roligaprylar.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0