Nu har jag fyndat på Rituals i Sturegallerian!!

Hej mina kära bloggvänner eftersom det var lön idag, så sprang jag till Rituals, (som jag tidigare har gjort ett inlägg om), där har jag nu fyndat doftljus, doftpinnar, dessa var på 50 %, sedan köpte jag showergel, lipbalm, handtvätt , tvålar till våra badrum, nya små handdukar, ni måste dit och titta!!

Då priset är kanonbra, även om det inte är på rea.

Sedan köpte jag en annan spännade grej och det är ett kit med handscrub & hand balm endast 29 kr.Detta finns även för fötter & ansikte.

Hoppas att några av er har tid att ta er dit och fynda!




Kommentarer
Postat av: m

Åh vad underbart! Nu vill jag verkligen dit och shoppa!

2012-01-25 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0