Mitt lilla fejs och jag!

Här kommer mitt favoritmärke vad gäller ansiktsvård, EXUVIANCE ,efter att i flera år ha testat alla möjliga produkter, dyra som billiga, så är detta helt outstanding!!!

Det viktigaste som du bör investera i är rengöringen, och en bra kräm, det finns naturligtvis både dag & nattkräm, men börja med dagkrämen, så att du senare kan investera i nattkräm, + alla deras andra produkter.

Jag handlar alla dessa produkter hos http://www.hudsalongen.nu/hudvard.html, denna trevliga hudsalong finns på Regeringsgatan i stockholm, och det bästa av allt är att de har små flaskor med hela serien som kostar mellan 45-55 kr, så våga pröva detta och jag lovar att du blir mer än nöjd!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0