Make Up Store.

God eftermiddag alla besökare, sitter och tittar ut genom fönstret och ser att det har börjat att snöa, det är trevligt tycker jag för alla barn, som vill åka pulka och skidor, även ungdomar och vuxna som tar sig till Hammarbybacken för lite skidåkning.

Drömmer mig bort till Make Up store och tänkte rekomendera deras sminkurser till er, själv har jag prövat dessa två gånger, den första var en festmakeup, och den andra en dagmakeup, för oss som inte är så bra på detta så är detta ett jättebra alternativ, kostar 495 kr, och för denna kostnad får du en lektion i sminkning, vilka av alla deras produkter som passar dig bäst, och det bästa av allt när kursen är klar så får du plocka ut produkter för 495 kr. 

Ibland går jag dit för att få mina ögonbryn plockade, kostar 100 kr.

Unna dig detta när vi nu snart får lön, ring på en gång och boka tid jag lovar dig att du inte kommer att ångra detta!!!
http://www.makeupstore.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0