Har du kommit igång med din träning?

Hoppas att du har kommit igång med någon form av träning!! Det räcker med att powerwalka ett par gånger i veckan, inhandla ett par bra skor på rean ta fram din motivation och sätt igång.

Gillar du att simma så kan jag rek Eriksdaksbadet här i stockholm, de öppnar 06.30 varje vardag, och det är jätteskönt att börja dagen med ett simpass.http://www.eriksdalsbadet.se/

En del av er kanske tränar på gym och kör roliga träningspass, skriv gärna och berätta.

Jag har nu varit och kört ett pass på Sportlife, passet heter Funktional Moves.http://www.sportlife.se/

Man mår så mycket bättre när man tränar, man orkar med vardagen på ett annat sätt.

Knopp och kropp bara jublar när de får röra på sig!!!

.


Nu väntar mig en stor strykhög, men när man står där och stryker så kan man göra tåhävningar, knipa med rumpan, knäböj, det är vad jag kallar motion i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0