MARRAKECH!

Jag har fått den stora förmånen att resa till Marrakech med mitt arbete och mitt underbara team .

Vi har bott på ett fantasiskt hotell som heter Origin Hotell, kan verkligen rekommendras till er alla.

Marrakechs marknader som kallas för Souks. Här kan du köpa i princip allting. Kryddor, skor, musikinstrument och vad som helst i princip. Glöm inte att pruta, det hör till. Här har vi varit och handlat en hel del, och det är ett jättekul äventyr att gå omkring i denna Souks.

Vll ni ha en annorlunda resa med mycket bra shopping, framför allt vad gäller inredning och kryddor, så kan jag varmt rek denna stad till er alla!!




Hör av er om ni vill ha fler tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0